Известие

Collapse
No announcement yet.

Компресия на 155 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Компресия на 155 8v

    здрасти колеги.вчера ходих да си мериа компресиата на алфата-155 8в еи така да видиа как е ипознаите :шоцк: показа 1-7.5/ 2-8.0/ 3-7.0/ 4-8.5.
    струвами се доста ниска а колата биага много и гори 1л. масло на10к.от каде мойе да е проблема има ли вразка с вариатора и колко комп. показва читавиа мотор. ако ниакои е мерил неговата да сподели .ако е износен мотра защо ниама показатели на такав и ако все пак е от това как да разбера без да отвариам мотора дали е от клапаните или от сигментите. благодариа предварително

    ------------------------
    Написах темата на български
    Dodo 155

  • #2
    Re: kompresia na 155 8v

    Първоначално публикувано от spirov
    здрасти колеги.вчера ходих да си мериа компресиата на алфата-155 8в еи така да видиа как е ипознаите :шоцк: показа 1-7.5/ 2-8.0/ 3-7.0/ 4-8.5.
    струвами се доста ниска а колата биага много и гори 1л. масло на10к.от каде мойе да е проблема има ли вразка с вариатора и колко комп. показва читавиа мотор. ако ниакои е мерил неговата да сподели .ако е износен мотра защо ниама показатели на такав и ако все пак е от това как да разбера без да отвариам мотора дали е от клапаните или от сигментите. благодариа предварително
    Може да не са я измерили както трябва
    Ако клапаните не са напаснати (т.е. имат нагар) не затварят хубаво и също може да излъже манометъра ... варианти много
    Но не мога да разбера при положение, че не харчи масло, гориво, колата върви като хората ЗАЩО се занимаваш с глупости
    Карай си я
    Компресия се мери когато започне да пали трудно, гори повече бензин и масло, не върви, пуши и т.н.
    Ти зорлем искаш да скапеш колата ... няма нужда
    sigpic

    Comment


    • #3
      половината мастори са дебили и мерят компресия без да е натиснат педала на газта
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от търтей
        половината мастори са дебили и мерят компресия без да е натиснат педала на газта
        ...а ти какво очакваш. след като на мен преди 2 години, като си купувах колата, във Вантортрейд ми замерваха компресията по същия начин - без да натискат педала на газта!!! А са специализиран сервиз... Какво да кажем тогава за "гаражните" сервизи?

        А относно конкретните стойности - кое се води за перфектно? Аз имам някакъв спомен за 12bar, но може и да се лъжа....
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #5
          [quote=Zm]
          Първоначално публикувано от "търтей":1tza3qf6
          половината мастори са дебили и мерят компресия без да е натиснат педала на газта
          ...а ти какво очакваш. след като на мен преди 2 години, като си купувах колата, във Вантортрейд ми замерваха компресията по същия начин - без да натискат педала на газта!!! А са специализиран сервиз... Какво да кажем тогава за "гаражните" сервизи?

          А относно конкретните стойности - кое се води за перфектно? Аз имам някакъв спомен за 12bar, но може и да се лъжа....[/quote:1tza3qf6]

          12 некъде е да
          а нищо не очаквам - ма да кажа на колегата да не се плаши
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            В тоя ред на мисли на брат ми Ис-ката дава 12 на три от цилиндрите па напоследък не върви , та компресията е единствено повод за пазарлък при покупка

            Comment


            • #7
              компресиата иа мерих от лиубопитство.ходих да смениам маслото в сервиза и компресомера ми беше под рака така че се вазползвах.колкото до меренето наистина иа мерихме без газ защото ми казаха че с газ показвала грешни стоиности тоест повече и не мойе да се прецени дали двигателиа е в добро састоиание.и аз сам чел че се мери с газ но кво да се прави 'маистори'.ако има нагар по клапаните ,дали ще мойе да се издуха с ниакаква добавка.благодариа за мнениата.

              Comment


              • #8
                По отношение на цилиндрите, дали е на газ или не от страна на цилиндрите си показва по4ти едно и също защото маслото уплътнява и манометъра показва най-високата стойност.

                Ако е клапан, който иска малко извънградско меренето без газ ще те накара да правих ремонт на здрав мотор.

                Абе този метод е доста е.....н. Много се влияе от масло и начин на мерене. Аз лични предпочитам меренето с въздух под налягане, който за съжаление само в Пловдив съм въждал. Там може да направиш предположение дали не е клапан и да покараш по-якично преди мерене или да влееш някоя добавка.

                Ех защо инжекциите не са като карбовете, колко е по-лесно свалянето на нагара.

                Comment


                • #9
                  надиавам се да е от клапаните защото ако е от цилиндрите проблема е по сериозен.колкото до меренето,мерихме ниаколко пати и натискахме иако така че грешка в меренето отпада.на старата ми 33-ка иа мерих с ваздох под налиагане без да се варти на стартер и темп подобни глупости и мислиа че метода е по добар.когато оставиа колата на парва предавка на наклон от 60 градуса , долу горе,на изклиучен мотор колата започва да изтарва.незнам при другите как е ама каточе ли не е много добре,ама маи колегата е прав че се вманиачавам малко но сан не ме хваща когато знам че алфичката ми нещо не е вред

                  Comment


                  • #10
                    ... аз доколкото знам, компресия се мери с натиснат до край педал на газта, не защото това влияе по някакъв начин на уплътняващите свойства на буталните сегменти или клапаните, а защото при затворена дроселна клапа, въздуха, който успява да засмуче буталото в цилиндъра е по-малко, което вече дава грешка при меренето на компресията.
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Z:)m
                      ... аз доколкото знам, компресия се мери с натиснат до край педал на газта, не защото това влияе по някакъв начин на уплътняващите свойства на буталните сегменти или клапаните, а защото при затворена дроселна клапа, въздуха, който успява да засмуче буталото в цилиндъра е по-малко, което вече дава грешка при меренето на компресията.
                      псолютно

                      за да има компресия трябва въздух а при затворен дросел от де ще влезе въздуха дето да се компресира?
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от spirov
                        когато оставиа колата на парва предавка на наклон от 60 градуса , долу горе,на изклиучен мотор колата започва да изтарва.незнам при другите как е ама каточе ли не е много добре,ама маи колегата е прав че се вманиачавам малко но сан не ме хваща когато знам че алфичката ми нещо не е вред
                        абе и при мене го прави тоя номер незнам как е компресията но е факт че си върви прилично и не харчи много (бензин)
                        съединител???
                        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alf
                          Първоначално публикувано от spirov
                          когато оставиа колата на парва предавка на наклон от 60 градуса , долу горе,на изклиучен мотор колата започва да изтарва.незнам при другите как е ама каточе ли не е много добре,ама маи колегата е прав че се вманиачавам малко но сан не ме хваща когато знам че алфичката ми нещо не е вред
                          абе и при мене го прави тоя номер незнам как е компресията но е факт че си върви прилично и не харчи много (бензин)
                          съединител???
                          Бе кви са тия наклони 60 градуса Тва кат склон в хималаите бре То гумите ше се пързалят при 60 градуса, камо ли мотора да задържи.

                          Иначе ако е от компресия изтърва на тласъци, ако е съединител ше е плавно
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            60градуса е як наклон
                            ето вижте сами
                            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                            Comment


                            • #15
                              добре бе запетайкаджии такива
                              въпроса е че изпуска
                              '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                              '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                              Comment

                              Working...
                              X